- 05.03.2008

Seriöst, nu är det snart Fredag igen? Tiden går så sjukt fort! Den här helgen måste jag iallafall gå på bio för jag har fått en biobiljett av min mamma som går ut i helgen! Så om någon är sugen så är det bara att säga till. Jag är sjukt sugen på att titta på Morgan Pålsson! En till film som jag gärna vill se är Cloverfield. Så om någon har den så måste ni säga till mig!

Idag har jag tränat fotboll gånger två. Morgonträning i Helsingborg och nu på kvällen i älskade Förslöv.
Det känns riktigt bra efter träningarna men man känner sig rätt så sliten! Uttagen till matchen på Måndag, tråkigt att Mimmi Hultman är skadad. Kommer att sakna henner något enormt uppe på anfallet! Men det ska nog gå bra utan henne också skulle jag tro! ...Och måste bara tillägga att på lördag är det Förslöv  vs Grevie! Den matchen kan man ju inte bara missa!

Annars har det inte hänt så mycket... Onsdag idag och slutade vid 12.

Imorgon, ska vi spela in film i fyra timmar och sen hem! Riktigt skönt!

Fredag, går till kvart i ett. Efter skolan ska jag hem, sedan måste jag på bio och sen är jag sjukt sugen på att festa!

Lördag, Fotboll och.. Bjärelan! Orkar inte stå i den sunkiga kiosken, tur är iallafall att Filippa kommer och gör mig sällskap!

Nu ska jag titta på film, She's the man. Har inte sett den på sjukt länge, haha. Har ju heller inte bara sett den ungefär 100 gånger?

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Meeeen duu? vi kan glo bio på söndag?! vi ska ju festa ikv din cp! ringer dig sen!

2008-03-07 @ 09:29:54
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0