- 03-03-2008

Nu har jag inte uppdaterat mig på länge, har skrivit några inlägg men när det väll gäller att ladda upp dom har min data laggat så har allting försvunnit! Riktigt irriterande!

Det har hänt ganska mycket sedan senaste inlägget och ju berätta lite kort. Killing fyllde år i fredags, festade lite och åt tacos. Sedan bar det av till Ängelholm tillsammans med Filippa. Där träffade vi Linus Scoug, Tim, Maja Engdahl och Polly. Drog ner till stan till Nicks och sedan fortsatte jag och Filippa Heberlein till Saloon. Bästa kvällen på länge!

Dagen efter var väll ingen höjdare kan man nog inte påstå, haha. Det kan nog alla som var med hålla med om!

image9

Söndagen spenderade jag i Grevie dömma och titta på fotboll. Mycket trevligt kan jag ju påstå, men mindre trevligt att gå upp tidigt när det är helg!

Måndag morgon, sådär skönt alltså. Träffade iallafall Alexandra som var min pingla för dagen. En jätte härlig person som jag träffat i Helsingborg. Bjuder du på kaffe / frukost på Torsdag? haha
Idag hade jag Rörlig bild i 3½ timme och efter svenskan åkte Jag, Chrille, Danne och Eddie ner till kuntpunkten och tog en kaffe på Graffiti. Mycket trevligt, och efter de tog jag och danne tåget hem till Ängelholm och sen tog jag bussen vidare mot Förslöv. När jag kom till Förslöv snöa det som in i och när jag kom hem såg jag mer eller mindre ut som en Snögubbe.
Möter mamma i hallen när jag kom hem och hon säger "- Du kunde ju ringt, jag har varit hemma hela tiden"
Ganska irriterade kommentar när man vet att hon är hemma, men har inte några pengar på mobilen!

Yess, nu orkar jag inte skriva mer. Mycket tack vare Alexandra som gjorde att jag skrev idag. Jag är inte så jätte bra på att uppdatera mig! Tycker det är roligt i början och sen brukar det avta mer och och mer med intresset!

Nu ska jag försöka sova, sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Alexandra.

pozkthxbye (L)

2008-03-04 @ 00:23:25
URL: http://lolkthxbye.blogg.se
Postat av: Sweet sixteen

vad hände på lördagen?

2008-03-05 @ 11:53:21
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: Barte.

Lördagen... "Dagen efter" Mådde inte så bra och sov typ hela dagen! haha illa

2008-03-05 @ 20:29:07
URL: http://juliabarte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0