Torsdag.

Måste erkänna att jag har tappat lite intresse för att skriva blogg, de är därför jag inte uppdaterar mig så ofta nu för tiden.
I början tyckte jag det var jätte roligt att få skriva av sig men nu känns det lite lamt. Men men, ska försöka att bättra mig,

Idag har jag iallafall städat mitt rum och satt upp några foton på väggen som jag själv har tagit. Blev mycket bra måste jag erkänna. Sen har jag några saker till som ska upp, men vet inte riktigt vart jag ska placera dom.

Orkar inte skriva mer just nu, är så sjukt hungrig så att jag håller på att dö. Ska ner och göra en caffe latte och en macka.
Mums!!


Kommentarer
Postat av: Robin

Dom förlorade med 1-4! Det var ju inget direkt dåligt spel från Grevies sida, men som vanligt kan de inte göra mål. Puss

2008-06-12 @ 18:50:39
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0