-

Tittade på Sex and the City filmen ikväll och nu mår jag bara helt förjävligt. Jag måste seriöst ta tag i mitt liv!
Jag har även insett hur mycket mina vänner betyder för mig och verkligen dom man kan lita på!

Jag kan förstå att folk tror att de som hände, att jag inte bryr mig så mycket om det, för folk vet väll hur jag är?
Men den här gången var jag bara så säker på vad jag ville och jag ville det till hundra procent så varför inte bara låta mig få försöka göra det bästa av situationen, att få bättra mig och visa allt folk att man kan faktiskt förändras!? Jag borde inte bry mig så mycket, brukar liksom aldrig annars tänka tillbaka på sådant som har hänt. Ser det som en roligt grej och går vidare men nu var det en helt annan sak. Som sagt, jag visste vad jag ville ha, eller rättare sagt vad jag vill ha men nu känns det mer eller mindre förstört. Alltså när folk säger till mig, "Ja du såg ut att ha roligt i lördags och vem var...." Jag hade så sjukt roligt tills det hände, men jag får väll bara vara glad för den tiden jag fick och gå vidare... festa vidare, glömma det som har hänt och återgå till partypinglan igen och vänta på det kanske "omöjliga" ska inträffa! hoppas

Alltså Kan inte någon bara ta tag i mitt liv? Känns lite som att de börjar gå utför igen och de vill jag verkligen inte att de ska hända! Jag känner mig jävligt splittrad... jag säger bara och inte bara i ett sammanhang...

Varför!?

...att man aldrig får vara glad!


Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Åh snäckan, snart är det vår tur! <3

2008-06-24 @ 22:21:49
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0