Weekend...

Dåligt med uppdatering ifrån min sida...

Iallafall, ska vi dra en uppdatering ifrån helgen.

Fredags - Var de tänkt att vi skulle dra till madison, men med massa skador och skit blev det ingenting, tråkigt nog!
Istället bar det av till Camila och snacka massa skit, umgås och kränga!

Lördags - På förmiddagen bar det av till Stora Hult för att träffa Luisa, de var ett tag sedan. Vi gick ner till stranden och låg där och stekte hela dagen och sedan på kvällen blev de film på tv4.

Söndags - Matilda ringer mig vid halv 1 och frågar om vi ska dra till stranden. Fick ganska dåligt samvete eftersom jag sovit bort halva dagen! Jag och matilda cyklar ner till stranden, duktiga som vi är och lägger oss vi stranden. Ett tag senare kommer Filippa också ner till stranden. Efter stranden åkte jag och Filippa till grevie och var med på möte med bjärelaget som var obligatoriskt... de gav mig verkligen ingenting och de kändes verkligen som om jag skulle lägga i mig i diskussionen skulle alla tänkt  "Hon har väll ingenting att tycka till om, hon har inte varit här sen i Februari..." Nu lät de väldigt bitchigt kanske men ni förstår principen. Efter mötet, som skulle ta 20 minuter som tog mer än en timme, gick vi ut och tittade lite på Grevies B-lag som hade match.
Efter att jag kommit hem från Grevie hade Johannes och Ida tänkt att åka till Skäret för att titta på solnedgången, då tänkte jag att jag kunde passa på att sticka till Luisa och titta på ännu en film, och så blev det.

Måndag - Jag och Filippa bestämde oss, eftersom båda var lediga, att vi skulle åka in till Ängelholm för att hitta någonting till studenten m.m. Vi gick först igenom alla buktiker, där man kan tänka sig handla kläder... men hittade verkligen ingenting! Vi tänkte då, jaha då får de väll bli Väla istället då... Så vi satte oss på en buss och åkte till väla och gick igenom alla butiket... Vi hittade verkligen ingenting! Till slut hittade jag en klänning på Gina Tricot som jag tror att jag tycker om... haha. Typiskt mig.

Sleep Tight

Kommentarer
Postat av: matilda

Nice klänning !

2008-06-03 @ 21:26:09
URL: http://matildalundberg.blogg.se/
Postat av: Julia Barte.

Tack Älskling!



Jag gillar den :)

2008-06-03 @ 21:26:46
URL: http://juliabarte.blogg.se/
Postat av: Robin

Ja, vi sitter inte och spelar Turtles varje dag precis :P



Nice outfit ;)

2008-06-04 @ 14:57:45
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0