Party / Work



Igår värmde jag upp med att titta på Rhapsody in rock för att sedan bege mig till Greviefesten, för att titta på våra godingar i Sound trip. Tråkigt nu att de var sista festen med dem!  Vad händer nu då, då är det Ängelholm och Hemmafester som gäller sista rycket innan jag blir opererad, för då kommer det inte bli så mycket festande för min del... eller vi får se om de stoppar mig! Det har ju inte gjort de innan, haha. "Vart är Julia, för hennes krycker står här!?"

Så vad är det som händer i augusti nu då?

- Tränare på fotbollsskolan Förslöv / Grevie
- Matildas 17 års fest.
- Opereras.
- Fylla år.
- Börja skolan.
- Börja träna, första gången på 8 månader.
- Festa
-Festa
- Festa ect..
- Jobba

Och sist men inte minst

- Filippa och Bartes 17 års fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0