Lägga skorna på hyllan?

Ska jag spela fotboll eller ska jag lägga skorna på hyllan är den största frågan som cirkulerar just nu.
Framförallt vet jag inte hur det blir med mitt knä men förhoppningsvis blir det ju bättre!

Jag är nästan övertygad om att inte återgå till fotbollen överhuvudtaget men efter att jag pratat med "dem" så har jag nog fått tillbaka intresset lite, gick in på bjärelagets hemsida och läste igenom alla gammla referat och tänkte tillbaka på den gammla tiden. Hur mycket jag älskade fotbollen, älskade att springa och att få kämpa in i det sista. Göra mål, ja allting!
Jag har verkligen inget intresse just nu, men det kanske går att få tillbaka det?

Men om jag nu skulle börja på fotboll igen, så kommer jag verkligen inte ha tålamod att komma tillbaka känns det som.
När jag kommer ut på planen kommer jag vilja att allting ska vara som förr, men jag har ju tappat så sjukt mycket nu på dessa 7 månaderna så att jag kan ju inte ligga på topp när jag kommer ut på planen...

men om jag vill så kan jag komma tillbaka... men vill jag verkligen göra det?


Kommentarer
Postat av: Robin

Hmm, du tröttnar snabbt på mycket du.

Tycker gott du kan ge fotbollen ett försök i alla fall, ingen kan lägga av helt har jag sett.



Greviefesten på lördag? :P

2008-07-24 @ 09:56:15
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Robin

Jodå för fasen, det är asgött, är ju helt ledig idag, vetifan hur jag ska fördriva tiden bara :P

Hur är det med dig då?



Självklart ska jag dit!



Puss

2008-07-25 @ 13:41:26
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0