Hasses Lada - Jobb

Perfekt kväll idag på ladan, kan jag verkligen påstå! Kul att det händer någonting positivt i mitt liv för tillfället.
Kan säga så här mycket om den här kvällen att jag har lärt känna en ny tjejkompis i från Ängelholm. Har kommit till "stadiet" där vi känner varandra, vi kan prata om nästan vad som helst, vi kan skämta med varandra utan att den ena eller den andra tycker att man är helt dum i huvudet. Känns riktigt skönt och det blev verkligen bevisat idag att vi har kommit några fler steg framåt i vår vänskap

Det som var hel sjukt idag var att en kille kom fram till mig och sa - De är du som är Julia va? Hade verkligen ingenaning om vart jag hade träffat honom eller när och jag blev så paff när han sa så. Vi kom fram till att vi hade träffats någon midsommar och festat tillsammans.. så ja där ser man. Men det som var ännu mer sjuk var att han fixade så att jag fick 5000 gratis sms på min mobil bara sådär. Jag känner inte honom, festat med honom en gång och sen bara tadaa. Hehe tack tror jag?

Så efter att jag krängt all julmat som jag hade tagit upp på min tallrik trodde jag att jag skulle dö. Larry och jag slog vad om att jag inte kunde äta upp allt på min tallrik... och han hade rätt men jag kunde inte riktigt bevisa det.. så satt och tryckte i mig massa julmat när jag redan var proppmätt. Efter att jag packat ner min fina lilla tomteklänning i väskan och fått på mig lite vanliga kläder var de lite dans och lite kortspel som gällde! Skit roligt!

Jag älskar att jobba på ladan kan jag ju säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0