Frågetecken nr 2

Måste skriva av mig lite till. I den här stunden som jag sitter här är jag väldigt förvirrad... jag vet egentligen inte hur jag ska formulera mig. Det har iallafall hänt väldigt mycket den senaste tiden och mycket av det är inte positivt. Känner att jag måste börja ta tag i mitt liv och göra någonting bra utav det.

Men det händer aldrig, jag vet inte hur jag ska gå till väga. Jag önskar att någon dyker upp i mitt liv och säger precis hur jag ska agera, vad jag ska göra, vad jag ska tänka. Men det finns ingen som kommer att göra det, det är jag som måste ta tag i det själv, fast jag önskar att någon annan gör det åt mig. Men det är mitt liv så jag måste agera själv.

Det har inte varit lätt den senaste tiden - Skolan har tyngt ner en del, familjen ännu mer och även vissa vänner + killar. Jobbat och festat som ett jävla as. Det är nog festandet som ställer till det mest, men det är så jag är. De är det jag ser fram emot, de är det jag tycker är roligt... för tillfället tycker jag ingenting är roligt förutom att festa. Det är då jag trivs, det är då jag får min uppmärksamhet, det är då jag får min bekräftelse. Så är det och ja jag kanske är för ung för att festa men om 8 månader så är jag inte för ung för det. Så jag förstår inte varför folk bryr sig, mest syftat på min familj. Det är fortfarande mitt liv och jag gör vad jag vill, vad jag tycker är roligt, det jag uppskattar.

Jag slutar detta inlägget med lite dra åt helvete - Killar kan dra åt helvete, min familj kan dra åt helvete och även vissa utav mina vänner kan också dra åt helvete!!!



Kommentarer
Postat av: Jungle

Okej, så, du skrev detta inlägg, men bad mig inte dra åt helvete. I don't get it!

2008-12-28 @ 04:17:49
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: MALIN KARLSSON

Babe, jag finns alltid här <3

2008-12-28 @ 14:06:43
Postat av: Frida

finns här jolia om du vill snacka. ibland är det lättare att snacka med någon man inte har känt så länge. fast vi behöver inte snacka om tråkigheter, vi kan kolla på facebook och äta kaka! :D

2008-12-28 @ 23:14:47
URL: http://frudden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0