Busy girl

Söndagarna är värst! Idag har jag inte gjort ett handtag kan jag ju verkligen påstå. Det har varit en jävligt hektisk helg och vääldigt händelserik.

Fredagen begav jag mig som vanligt till skolan och direkt efter att jag slutade jobba var jag tvungen att komma till CH så fort som möjligt, eftersom min chef hade blivit sjuk. Efter att jag slutat på CH åkte jag hem, tog en dusch och gjorde i ordning mig så åkte jag vidare till Ängelholm för att möta upp Maja. Efter att jag träffat Maja begav vi oss till Munka-Ljungby, mycket trevligt faktiskt.

Men lika trevligt var det inte att vakna upp dagen efter och du har bara ett 14 timmars arbetspass framför dig. Men det bara att ta sig i kragen och åka ut till Boarp och börja jobba. Först CH och sen ladan. Direkt efter att jag slutat vid halv 12 tiden så åkte jag direkt ut till Grevie eftersom taxin till Ängelholm avgick vid 24,00. Så fort som fan fick jag bytat om och sen iväg mot Grevie och sen Ängelholm.

Fredag - Skolan - CH - Munkaljungby
Lördag - Ch - Ladan - Ängelholm

Så den här helgen resluterade - Jobba i 18 timmar, party två dagar och inget plugg och nästa helg blir inte mycket bättre.. men den blir faktiskt lite lugnare!

Fredag - Skola - CH - Ladan - Madison
Lördag - CH - Avslutning på ladan

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Om inte nästa helg blir värre... vilket jag tror ;) Mohah

2008-12-07 @ 22:23:40
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: barte

jag tvivlar lite på det också!!

2008-12-07 @ 22:27:39
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0