Update.

Vad sägs om lite uppdatering?

Förra veckan åkte jag, Filippa och Matilda ner till Malmö för att shoppa lite. För min del shoppade jag upp ett par tusen lappar... de känns.

Make Up för 600kronor!




Ny rakhyvel eftersom jag tog sönder min gamla + rakblad.


Skor från Nilson.


Vita hängslen, får se om dom blir använda någongång.
Plus en väst ifrån MQ.




Svart tröja ifrån Svea.



Svart skjorta ifrån Only.



Svart T-shirt ifrån MQ.



Svart SkjortKlänning ifrån Gina.



Svart tight klänning ifrån Monkey?



Svart skinn "jeans" jacka från Only



Parfym JLo



So thats it. Fredagen spenderade jag och Filippa i Ängelholm. Kvällen började ganska segt men vad kan man säga, den blev bara bättre och bättre. Morgonen därpå var ganska roligt när man träffar folk som man inte alls förväntar sig att träffa. Som ex någons pappa, när man är på väg ner för trappan. hahaha

Lördagen spenderade jag hos Matilda eftersom hon hade en liten födelsedagsfest. Mycket trevligt kan jag verkligen säga och hoppas lilla Matilda blev glad för min och Filippas present. Vi gav henne ett svartparty linne och en lila sjal. hihi

Söndagen var det jobb som väntade och själv så vaknade jag upp klockan halv 11 i Malins soffa när jag skulle vara pigg och glad i Boarp klockan 11. Då var det bara sabbt som fan att ta sig hem och sedan vidare till jobbet.

Måndag - Operations dagen.
Usch, hatar operationen. Men den här gånger var annorlunda än förra gången jag skulle opereras.
Första gången fick jag smärtstillande så att jag skulle kunne gå överhuvudtaget, hem och ta sina saker och sedan vidare till Helsingborg för att senare på natten opereras. Kommer inte ihåg så mycket eftersom jag redan var så nerdrogad innan jag skulle sövas. Nu var det en helt annan grej.

Nu skulle jag förbereda mig inför operationen. Ta med min krycker, ta massa smärtstillande tabletter ect.
När jag vaknade mådde jag hur bra som helst, men de var ju p.g.a. att jag fortfrande var helt nerdrogar. Ett tag senare fick jag så sjukt ont i knät, när bedövningen höll på att släppa, så att jag trodde jag skulle dö.

Men efter ett tag så fick jag äntligen åka hem och nu har jag legat här sedan i måndags och inte gjort ett skit. Bara krängt och förmodligen lagt på min några extra kilon. Hellooo feta Julia. De får nog bli lite ändring på det här känner jag.



Kommentarer
Postat av: Christoffer

du hade handlat valdigt mycke.. mycket som va fint.:) hoppas att allt e bra me dig o att operationen gick bra.

2008-08-16 @ 01:12:37
Postat av: Jungle

Just det, du blir säkert fet på en vecka. Skummis. :P

2008-08-16 @ 03:16:18
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: rebecca

OH bartolomeus diaz kommer alltså vara helt emosvart i sina nya SVARTA kläder, passar ju PERFEKT på foto ;D haha nej jag driver, mega fint! :D <3

2008-08-17 @ 22:34:19
Postat av: Julia Barte

tack så mycket vännen!

2008-08-25 @ 23:05:29
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0