Updatee

Helgen blev ju bara så magiskt bra.

Fredag - Blev det utgång i Ängelholm, utan krycker och med 10cm klackar. Något illa. Iallfall blev de förfest i Förslöv och sen bussen in till Ängleholm, och vem träffar man på bussen om inte Robin Jungle. Ditt lilla fyllo ;)
Kvällen slutade på hotell, hur galet var inte de. Frukost på morgonen och sedan taxi hem. Lyckat.

Lördag - Jag mådde inte för bra under dagen och de var nära att jag skulle ställa in dagens planer. Men vid tre tiden när jag och Filippa skulle dra oss mådde jag genast mycket bättre. Bakfull som fan tog jag och Filippa iväg oss till Helsingborg och sedan vidare till Dk. Där började vi så smått börja festa för dagen. Väl tillbaka på båten träffar vi lite folk bland annat Joakim.
Han måste ju minst betalat 700 kronor för både mig och Filippa. "Vadå, pengar är ju bara papper" haha, galet.

När vi har kommit tillbaka till Sweden så kränger vi lite på Mc donalds och sen tog vi taxi vidare till Sundspärlan för att sedan titta på Takida. Det var sjukt bra kan jag ju säga. Dom var faktiskt mycket bättre än förväntat. Efter takida drar vi oss tillbaka till knutpunkten, säger hejdå till Joakim och beger oss vidare för att festa i Ängelholm.

Väl i Ängelholm så kan jag slå vad om att jag hade minst 8 killar runt om mig som ville att jag skulle följa med dom hem. Helt galet och kvällen kunde ju inte bli sämre när en tjej kom fram till mig och berättade hur bra jag såg ut. Jag tänkte verkligen, kan den här kvällen bli värre? Ja, det kunde den. När det var jag Ville P, Björn och Maas kvar och väntade på taxi hem så kommer det fram en riktigt äcklig kille som är minst 40 år och frågar om jag ska med honom hem. Alltså om Ville, Björn och Maas inte skulle varit där så... ja jag vet inte vad jag skulle gjort.

Kvällen slutade inte riktigt där, utan när man kommit hem till kära förslöv så spenderades halva natten åt att spela gitarr, mysigt värre. Dagen därpå ville jag inte riktigt gå upp ur sängen, de var svårt ;). Men det vara bara att ta sig i kragen och dra sig iväg till jobbet.

Måndag - Ajj ajj ajj, har nog fått halsfluss igen. Nästan 40 graders feber plus ingen för vacker hals. Så de tyder på halsfluss igen. Roligt att de är tredje gången jag har det isåfall nu under sommaren.

Tisdag - Idag har det ju inte hänt för mycket, fick stänga butiken idag eftersom igen kunde jobba. Men imorgon så ska jag försöka ta mig ut till Boarp, blir ju lite speciellt nu när Filippa kommer och hälsar på lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0