Uppdatering.

Uppdateringen har varit ganska dålig den senaste tiden, men nu ska jag försöka skärpa mig!
Vad har hänt i veckan då? Min syster kom hem i Onsdags men åker tillbaka till Sälen på tisdag, tråkigt nog.
Vi har besökt väla och shoppat lite, funderar på att åka dit imorgon igen eller får det bli någon gång i nästa vecka.

I lördags var "Idolgänget" och tittade på Sound Trip på ekebo... Ekebo, jag vet.. illa om man säger så. Men vad gör man inte när Sound Trip ska spela? Första spelningen klar, nu ska vi bara se var dom spelar härnäst och då bär det iväg dit! Vi får verkligen inte missa en enda spelning det här året!

image59



Snyggingen i Sound Trip, kan ju bara säga att han är absolut bara min i sommar! haha


Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Haha din tönt, du måste skicka de andra bilderna, du vet dem som du inte la upp ;)

2008-04-21 @ 15:31:13
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0