Tisdag.

Jag vill verkligen ha en hund! Visst vi har Pingland men att jämnföra hund med en katt går inte.
Jag vill ha en hund som jag kan ta hand om, jag skulle göra allt för att den skulle ha det bra. Ge all min kärlek till att det blev vi två. Att hunden verkligen ser upp till mig och verkligen tycker om mig för den jag är. En fast, trogen vän som man alltid kan lita på. Alltid någonting att längta efter när jag är hemmifrån och någon som verkligen längtade efter mig. En vän som tycker om mig vad jag än gör, för den bryr sig absolut ingenting! En som alltid är där för mig, en som skulle vara där om jag var ledsen. Den tryggheten som jag skulle få... Det är nog mycket den jag längtar efter nu. Tryggheten... det är den jag saknar!  Just nu känns allting förjävligt, bokstavligt talat. Fy fan. Ni anar inte.

image31

Måste tillägga att vissa personer betyder sjukt mycket för mig, och ni vet vilka ni är så det är bara att ta åt sig. Tack!
Något patetiskt inlägg kanske, men det är så jag tycker och tänker just nu!
Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

love you

2008-04-02 @ 10:03:15
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0