Onsdag.

Igårkväll kom min storasyster Jenny hem ifrån Sälen. Hon stannar nog till någongång i nästa vecka för att sedan åka tillbaka upp till Larry. Vi åkte in till ängelholm och gick och tittade lite i några affärer och sedan tog vi en fika på Espresso House. Sedan åkte vi vidare till Södra Utmarken för att titta på Majas mammas Vernissage. Mycket trevligt, blir faktiskt också lite sugen på att göra min egen utställning som jag egentligen skulle ha haft för hundra år sedan. Men jag är ganska kritisk mot mig själv och tycker inte jag tar så speciella bilder, just därför vågar jag inte riktigt ställa ut, för tänk så tycker folk inte om mina bilder? Måste bättra mitt självförtroende lite och ta ganska många bilder till för att ha i min portfolie och sedan då kanske jag kan fixa en utställning om de nu tycker om mig.

image58



Imorgon.

Engelska Nationella imorgon
Saker jag inte har gjort, som ska göras.
Engelskaprov
Samhällsprov i politik
Uppgifter som ska in så fort som möjligt.
Utvärdering ifrån föreläsning från Helsingborgsdagblad
Skriva ett film manus.
Uppgift om Tidningen genom tiderna
Tv uppgifter
Affisch om juciepaket
Prov så småningom.
Matte Nationella
Matteprov
Samhällsprov
Prov i mediakunskap

Känner inte alls för skolan just nu och vi som inte hade mycket plugg kommer säkert någon kommentera. Grejen är att vi har inte mycket plugg, de är bara jag som skjuter upp det så att jag får göra allting senare. Det är verkligen den sämsta egenskapen med mig, att lägga de bakom sig men det går verkligen inte i det här situationen. Då har du en lärare efter dig konstant som går och tjatar på att man måste lämna in eller att man måste göra provet annars får man ig. Just nu känner jag min så jävla rädd att bli underkänd i nationella, tänk så blir jag det? Vad händer då, kommer jag få gå om ettan då? Det vill jag verkligen inte göra och om jag får göra det så kommer hela mitt liv bli helt fuckat. Jag tänker inte gå om ett helt jävla år till, men nu ska jag inte ta ut någonting i förskott...
Sov Gott, lycka till på provet imorgon alla som går i ettan på gymnasiet!



Kommentarer
Postat av: Gabbi

själv har man sammanlagt fyra dagar kvar i skolan.! :P

2008-04-17 @ 07:11:12
URL: http://bellasvensson.blogg.se
Postat av: Robin

Nu ska vi inte vara såna, jag tycker bilden som ligger i detta inlägget är fin :)
Hehe, det låter precis som mig, sköt också upp en massa, fast kanske lite mindre än vad som står på din lista :/

2008-04-17 @ 11:04:21
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Robin

Kommer? Nu hänger jag inte riktigt med här :P

2008-04-18 @ 00:01:59
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Robin

Jahaa, men det borde jag ju fattat :P

2008-04-18 @ 10:34:04
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0