Onsdag.

Nu har jag inte uppdaterat mig på "länge" känns det som. Ärlig talat vet jag inte när jag uppdaterade mig senast, orkar inte ta reda på det heller. Har jag någonting intressant att skriva i bloggen? Nej, inget speciellt. Händer inte så mycket.  Bara det vanliga utan träningar då. Saknar mina träningar så enormt mycket, fast det tog väligt mycket tid. Men nu sitter jag mest bara här hemma och fetar mig, har lagt på mig som fan nu när jag inte tränar, sant!
Så nu ska jag bli nyttig, inte äta massa godis och tjafs. Inte för att jag gör det så mycket, blir mest mackor för min del! Love it!

Jag är sjukt sugen på att åka ner till Aiya Napa i sommar!! Hoppas nu det blir av så att det inte är någonting vi bara säger och att jag får för mina föräldrar. Tycker ändå att jag borde få resa iväg den här gången. Förra året var det tänkt att jag skulle iväg med några vänner till Bulgarien, men mina föräldrar ville inte att jag skulle åka iväg så jag fick stanna hemma. Nu är jag ett år äldre än vad jag var då, tar mer ansvar och är mycket mer "vuxen" än vad jag var då. Hoppas, hoppas verkligen det blir någonting den här gången!

Aja, nu ska jag sova. Upp om 5 timmar, yess. Ser verkligen fram emot det! Byee

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Hum emma verkar inte så sugen på ayia napa ;( men vi får hitta nån annan sugen 18 åring ;)

2008-04-10 @ 12:25:08
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: Robin

Hmm, jag håller med, tror du att du hade klarat dig i Bulgarien förra året? Du minns väl alla skriverier? Jag och ett par polare var där under den veckan som en dansk söp ihjäl sig. Det var ju trevligt och så, men det dom arrangerat för oss var inte bra alls. En blev utslängd för att hon strippa, det hade inte hänt nån vecka tidigare :P

2008-04-10 @ 13:00:03
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Julia Barte.

Haha ja, de får vi göra! Robin kanske är lite sugen på Ayia Napa? Haha, din Bulgarien resa verkar har varit ganska bra Robin!

2008-04-10 @ 20:37:56
URL: http://juliabarte.blogg.se
Postat av: Robin

Err... är det en inbjudan? Men jag känner att jag måste ha en fast inkomst innan jag reser någonstans igen. Du vet väl hur gammal jag är va? Gammal gubbe ju :P

2008-04-11 @ 11:54:54
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0