Lördaag.

Ursäkta för gårdagens / nattens inlägg. Hade inte så mycket att göra efter att jag kommit hem ifrån Ängelholm, haha.
Just nu sitter jag framför datan med en snarkande katt i knät. Började med att hon satt och skrek på mig - Uppmärksamhet ja tack! haha. Men det är ändå ganska mysigt med katt...

Igår började kvällen med att jag och Filippa åkte till grevie för att titta på Bjärelaget. Efter det gick vi hem till Emma och fick lite mat i oss. Vi väntade på bussen som skulle ta oss till förslöv och de andra till ängelholm. När vi satt på bussen kände vi att vi nog ville åka till Ängelholm och festa lite. Vi hoppade av i förslöv, bytade om och gjorde iordning oss och fick skjuts in till stan. Mycket trevligt, men det var lite dåligt med folk kan jag ju tycka. Lite sent påtänkt att vi skulle åka in till ängelholm, tror vi var i ängelholm vid 11 och sen åka hem igen vid 1. Två timmar party, fast en mycket lyckad kväll iallafall faktiskt! Träffade många trevliga människor! Så ikväll blir det nog inte så mycket party, ska hem till Emilia tror jag. Om det inte blir Emilia så blir det poolparty hemma hos Albin, men tror det blir emilia trotsallt!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0