Jag har aldrig sett Robin Jungle nykter...

Överskriften säger allt, haha eller inte så mycket faktiskt! Idaag blev det party... jag är inte förvånad! Tyvärr! Idag så åkte jag och Filippa till äckliga Grevie för att titta på Bjärelaget, för fan de förlorade med 5 - 1. De är för dåligt, jag måste komma tillbaka nu! Chrisfoffer, du måste se mig spela fotboll, bara sådär inom parantes, right! Ilallafall jag måste spela nu! Iallafall efter matchen gick vi hem till Emma Petson och åt grillat, niiice, hehe. Mycket trevligt! Tittade även på emmas student saker, så jäkla fina klänningar som hon har fixat! Jag vill också ta studenten NU, inte om två år! Efter att vi har ätit tar vi bussen på väg mot ängelholm... jag och filippa hoppar av i Förslöv. Vi var väll inte så påde om man säger så, ingen lemonsoda, ingen make, inga partykläder. Så vi gick hem till Filippa, gjorde i ordning oss och iväg till Ängelholm för att feesta. Det som var kvar utav kvällen tillbringade vi på Saloon, saknade dig Chrille! Så ja, så just nu skulle jag och filippas suttit på saloon och väntat och sen började det roliga. De riktiga partyt för fan om det nu skulle varit för någon månad sedan,. Men idag så tog vi bussen hem och jag fick gåå hem mitt i natten, själv! Lite läskigt, men jag hade jason mraz i handen så det var inte så farligt! Seriöst alltså, varför svarar ingen på sin jävla telefon? Nu ska jag titta på film, Numer 23 med Jim Carreyyyy, love hiim. Saknar dig jätte mycket Christoffer, känn dig saaknad!

Kommentarer
Postat av: Robin

What the fuck? Taskig överskrift ju :P

2008-04-26 @ 17:09:18
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Julia Barte

Vet faktiskt inte riktigt vad jag menar med den! haha

2008-04-26 @ 18:31:36
URL: http://juliabarte.blogg.se
Postat av: Christoffer

saknar dig med!! langtar tills du kommer ner hit..:)

2008-04-26 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0