Goodnight!

Snabb uppdatering.

Jaha, nu sitter man här och klockan är ungefär kvart över 1. Dålig vana om man säger så! Idag har jag haft engelska nationella och matteprov! Fy fan säger jag bara, men de gick hyfsat bra ändå. Men att ha båda på samma dag, de tar hårt! Efter skolan träffade jag Luisa i Ängelholm. Vi drog hem till mig ett litet tag och vid 7 tiden åkte jag upp till Elin Petrisson och där befann sig Filippa, Olle, Malin, Bjäran, Nico och Elin. Anna kom senare, henne tvingade vi mer eller midre dit och Emilia dök upp efter fotbollsträningen, som jag egentligen skulle varit på! haha
Vi grillade lite och myste, riktigt trevligt! Och nu har vi äntligen bestämt vad vi ska göra imorgon. De blir som en helt partydag, fast med några få förändringar... några ytterst få förändringar! Skriver mer imorgon, måste sova nu!

Kommentarer
Postat av: Robin

Varför ska jag ge en hund som inte ens är min till dig? :P Dessutom behöver hon uppsyn 24/7

2008-05-01 @ 03:52:15
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0