Fotboll

Nu vill jag bara spela fotboll eller vad!? Nu ska jag träna på torsdag, det har jag bestämt nu. Orkar inte vänta nu i tre veckor till!! Så back on track again! Var ju som sagt och tittade på foboll igår, ganska drygt att tänka fan alltså jag kommer inte kunna spela nu på några veckor till och dels att min pappa berättade idag. Han träffade en kollega på golfklubben så berättade han att han var medlem på HD-coachen För er som inte vet vad det är att man ska ta dom bästa spelarna i Nord Västra Skåne, som man tror kommer göra flest mål under sesongen. Då hade han som pappa pratat med valt mig. så jäkla roligt eller. Så nu är väntar spänningen och se hur många som har valt mig under den här sesongen. Tur att någon iallafall har hopp om mig, haha! Älska fotboll!

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, vad kul, jag håller tummarna för dig vännen :)

2008-04-24 @ 16:32:11
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0