Blöö

Idag har jag verkligen haft en dag som enbart har varit att hata mig själv dag. Har inte kunnat tittat mig i speglen utan att knappt bryta ihop. Ser så jäkla förjävlig ut. Jätte sliten, otränad, mitt hår är jätte fult och jag har ingen aning om vad jag ska göra med det. Jag har inte kläder som passar, jag har inga kläder överhuvudtaget, känns som att jag springer runt i samma kläder hela tiden. Mitt självförtroende börjar svika mig och då är det illa! Usch usch usch, skolan imorgon och jag ser inte alls fram emot det. Det kommer bli att jag får tvinga mig själv till skolan fast jag känner mig heelt förjävlig. Hatar sådana här dagar! Just nu känns allting så jäkla nere, fotbollen åt helvete, mina lungor åt helvete, skolan åt helvete. Känner bara att jag skulle vilja ha någon som bestämde över hela mitt liv så jag slapp och tänka på någonting. Att någon verkligen tog tag i mitt liv och gjorde någonting med det.
Ingen rolig dag för Julia Barte idag inte, nu har jag iallfall skrivit av mig lite av mina känslor. Inte ofta jag pratar om det, brukar vilja hålla det inom mig... men kände att jag behövde få det sagt i min lilla blogg.

image67

Vad har jag gjort annars idag... tittat på film. Orkade verkligen inte gå till skolan imorse! Spelat gitarr som inte gick vidare bra. Har verkligen inget tålamod idag. Som sagt skitdag idag! Nej nu ringde Luisa, hoppas hon kan pigga upp mig lite. Saknar dig min Christoffer. Skulle verkligen vilja ha dig hos mig nu!

image66



Kommentarer
Postat av: Robin

Hmm...det där med att du ser för jävlig ut köper jag inte. Du är ju snygg, den som säger annat borde få stryk :)

2008-04-22 @ 19:06:49
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: matilda

Älskar dig, honny. Hatar såna dagar, men imorgon är en annan dag.. du kan ringa mig sötnos, det vet du va?

2008-04-22 @ 21:12:32
URL: http://matildalundberg.blogg.se
Postat av: Sweet sixteen

Sötnos du är jätte fin precis som du är och du duger, kom inte o säg annat.
Fan crille får komma hem igen, detta är inte kul längre. Och det där med att du inte vill visa känslor i bloggen, glömm det man gör det ändå. Jag skaffa blogg för att få skriva av mina känslor för ja palla inte ha dem inom mig. Men sen blev den "upptäckt" av andra och då känns det klart inte lika lätt längre, men va fan. Din blogg liksom. Och du vet att jag älskar dig.
(v.

2008-04-22 @ 21:17:40
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: Christoffer

du e sa fin som du e..:) saknar dig verkligen jattemycke!!!

2008-04-25 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0