Allt och lite till...

Okej, Midsommar bestämt! De blir hos mig, exakt som förra året men nu fortsätter festen för dom som vill! haha
Blev ganska lyckad midsommar förra året men nu måste den bli dubbelt så bättre, bland annat fixa en bättre midsommarstång! haha Förra året använde vi nämligen ett solur som står på min bakgård.
Pratade med mamma på väg hem ifrån Emilia om midsommar så nu är det bara att festa loss! haha

Jo, jag var hos Emilia idag. Jätte mysigt! De var jag, Filippa Heberlein, Elin Petrisson, Anna Olsson, Anna Svensson, Johanna Bjärtun och så självklart Emilia Gustafsson! De var riktigt trevligt att åka dit ikväll!
Blev även lite snack om valborg, men inget blev bestämt om vad vi ska göra! Så... Vad händer på valborg egentligen!? Jag vill ju helst inte till B-hof eller Madison. För då springer man bara runt och dansar! Jag vill verkligen till en hemma fest där man sitter och snackar, lyssnar på musik och dricker! Dubbelt så roligt, får se om vi kanske kan vara hos mig, men hur roligt är det när mina föräldrar kommer hem vid 11-12 tiden...men men, vi får väll se vad som händer. Än så länge har jag ju lite förslag men inget sådär jätte lockande!
Nu ska jag spela lite dataspel och möjligtvis titta på en film... det är ju trots allt bara söndag imorgon!

Eller bara en tanke som slog mig, hädanefter kommer jag helst bara vilja festa på fredagar!
För att om man festar på lördagen så är det söndag, sådär rolig dag och sen är det måndag. Känns som helgen bara springer iväg. Men som den här helgen, festa på fredagen.. då man har plötsligt en dag som blir segedagen, alltså lördagen och sen har man en helt fri dag och man är inte så sliten om man nu skulle festat dagen innan, alltså söndagen. Men det blir ju oftast att man festar på lördagen, vet inte riktigt varför men det bara är så! Och jag och filippa festade igår och jag känner verkligen att det är söndag idag och att det är skola imorgon. Men det kommer vara så himla positivt när jag vaknar imorgon - Ingen skola idag inte! Det är ju bara söndag... 

Och den här veckan kommer ju inte bli så jobbig för min del ändå... eller måndagen tynger såklart ner eftersom jag är hemma halv 7. Tisdag, är det prov på matten, efter skolan!! Eftersom jag var sjuk förra veckan får jag göra det då och sedan på onsdag börjar man halv 10 och slutar 12. De dryga med den dagen är att man pendlar mer än vad man går i skolan! Och sen torsdag-fredag är man ju ledig. När jag väl tänker efter var det ändå en ganska jobbig vecka fast ändå inte, halv 7 och matteprov... det tynger!

Haha, kom på en annan sak idag när vi satt och snackade hos Emilia. Alltså mina föräldrar brukar oftast skjutsa mig upp till bussen, det kanske är max 5 gånger jag har tagit cykeln eller gått upp till bussen! Och ni som vet var jag bor och vart busshållsplatsen är, det är inte långt kan jag ju säga! Men, jag ska ju inte klaga... jag gillar det!! Fast det är ju faktiskt lite synd att väcka dem för att de ska skjutsa mig till bussen...

Nej för fan, nästa helg måste jag göra någonting utav mitt hår! Måste fixa lite produkter innan jag börjar processen blondie!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Robin

Ehm, okej, du skriver ett jätteintressant inlägg, men det sista du skriver fattar jag ingenting av. Ska du bli blondin? Varför?

2008-04-27 @ 18:30:29
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Julia Barte.

haha, för att jag är blond egentligen! Jag har färgat mitt hår i, vad blir det nu, två år! Är ganska trött på min sjukt snygga utväxt!

2008-04-27 @ 18:44:26
URL: http://juliabarte.blogg.se
Postat av: Robin

Är du blond? Tja, jag har trots allt inte kännt dig så länge :P

2008-04-28 @ 15:03:58
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Julia Barte.

haha jo, jag är blond kan man ju påstå! Har varit blond ända sen jag föddes :)

2008-04-28 @ 20:27:15
URL: http://juliabarte.blogg.se
Postat av: Robin

Haha, vilket sammanträffande. För blondare än mig kan man inte bli :P (Ehm, ta det på rätt sätt nu va?)

2008-04-28 @ 22:51:29
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0