Skåne

Nu är jag hemma i Skåne och det känns väl helt okej.
Jag längtar såklart tillbaka till Sälen, men det är absolut härligt att vara hemma.
Men det ska bli otroligt skönt att åka "hem" på söndag!

I Lördags följde jag med min bror och hans vänner som skulle gå från Båstad till Förslöv uppe på åsen.
Vi gick och vi fikade och gick och vi grilla m.m.
Efter en 6½ timmes vandring var vi äntligen hemma i Förslöv.

I måndags var mina vänner på besök då vi åt lite fruktsallad och sånt...

I tisdags träffade jag mina underbara ängelholmsbrudar Maja, Josefine, Polly och Anna-Bell som jag inte har träffat på år och dar!

Igår begav jag mig till Helsingborg till Beatrice Lindoffs hårsalong.
maricasalongen.se
Blev riktigt nöjd med mitt hår... som alltid!
Rekommenderar verkligen att ni ska klippa er där!

Idag följde jag med till ängelholm tillsammans med min favorit Filippa Heberlein och Anna Olsson.
Filippa har nämligen bestämt sig för att köpa en systemkamera!
Välkomen in i gänget ;)

Nu bär det snart av till Johanna Borgkrantz på knytkalas... ehm ja ni läste rätt!

Imorgon får vi se lite vad som händer men Bahnhof känner jag att det är ett litet måste!
På lördag blir det i alla fall maskerad här hemma på Fjärdingsmansvägen 8 aka "Gula Huset".

Jag ska vara avatar...



Jag och Filippa Heberlein på Pepes i somras!
L0o0ve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0