Sälen

Idag har det varit helt underbart väder ute med några minusgrader, ingen blåst och solen sken som bara den.
Jag och Larry begav oss bort till södra tandådalen på längdskidor där jag åt frukost.
Sedan åkte vi vidare mot hundfjället och sedan till Lindales fäbod där vi drack varm choklad.
Vi begav oss sedan hem och vi räknade ut att vi hade åkt ungefär tre mil längdskidor.

När vi väl var hemma hittade jag inte min telefon då jag misstänkte att jag tappat den i längdspåret... fan.
Men som tur var ringde dem från Högfjällshotellet och berättade att en gäst hade hittat den.
Ett stort tack till den personen som hittade den och lämnade in den.

Jag blev mycket förvånad att den kom tillbaka och jag var absolut inte förvånad att jag hade tappat den.
Blir så trött på mig själv!

Jag och Larry begav oss i alla fall hem då vi har lagat lasange och bastat.
Nu ska vi snart iväg på bio.

Jaa jag klagar väl inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0