saturday night

Gårdagen tillsammans med Camilla blev rätt hård och jag gick och la mig runt 7 tiden.
Upp tidigt för att försöka ta sig hem... inte alls sliten.

Sov någon timme på soffan när jag kom hem och sedan begav jag mig till Linda Nordin.
Jätte trevligt folk och god middag, finns absolut inget att klaga på.

Sedan begav vi oss ut på stan då jag och Nadja höll ihop.
Nadja är världens trevligaste människa och jag är glad att jag träffade henne igår.
Synd att man inte har träffat henne innan, men bättre sent än aldrig.



Vi tillbringade kvällen på tres med hur många härliga människor omkring oss.
Träffade även Johan och de blev en hel del tjafs... men nu så är allting bra igen.
Så de känns bra.

Har verkligen haft den bästa helgen på länge.
Tack till alla som gjorde den peeerfekt!

Nu ska jag sova, ska iväg till Malmö tillsammans med Joachim och Lars och fotografera... lär bli intressant.


Kommentarer
Postat av: camilla

Svar; du. jag funderar fan på att dra ut på fredag fast jag jobbar :D vad säger du om den ;) ? haha

2010-02-08 @ 13:41:20
URL: http://camillaalenvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0