- 24.02.2008

Skola imorgon och jag känner mig inte alls motiverad! Börja med att gå upp kvart över 5 på morgonen nu igen, underbart! Ska bli riktigt skönt efter sommaren då 513 får fler turer, då kanske man inte behöver gå upp så himla tidigt! Men det tråkiga är ju att tolvan försvinner helt, då kan man inte sova på vägen till skolan utan man måste byta i Ängelholm. Men det går väll de också, då kan jag och Maja äta frukost på tåget varje dag!

image6

Lääängtar till sommaren eller vad? Känns som den har hösten/vintern har varat för evigt!
Att bara ligga på playan och steka, tennisveckan, alla festivaler jaa allt man kan tänka sig! 
Längtarlängtarlängtar!

Och jag ska förmodligen ta tillbaka min vanliga hårfärg som är blond! Saknar mitt gamla hår, och som vissa säger, "- Nej du ska inte vara blond, du såg så liten ut när du var blond!" Konstigt då? Det var för ungefär tre år sedan jag hade blont hår! Sen att jag vill vara blond är mycket för att jag är sjukt trött på min sjukt snygga utväxt! Jag har hållt på att färga mitt hår i tre år nu, lite drygt kanske!  

Nej nu borde man nog sova, det ända man kan se framemot imorgon är att träffa min vän Maja och de andra helsingborgarna. Plus att jag har fotbollsträning på kvällen, men eftersom jag har fått benhinneinflammation, eller hur de nu stavas, så får jag se hur mycket jag kan vara med på! Måste bli "frisk" snart, för nu börjar träningsmatcherna!

- Good Night everyone.

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Jaa blondi igen! :D

2008-02-25 @ 11:58:22
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: Alexandra.

du hade uppdaterat. :o

2008-02-25 @ 15:03:58
URL: http://lolkthxbye.blogg.se
Postat av: Julia Barte.

Jaa, jag vill verkligen bli blond igen!

och jaa jag vet att jag uppdaterat mig, jag ljuger aldrig, speciellt inte för dig! puss

2008-02-25 @ 19:12:01
URL: http://juliabarte.blogg.se
Postat av: becca

oooh så brownie du är bartolomeus.

2008-02-25 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0