- 22.02.2008

Pratade med min syster Jenny, som befinner sig i Sälen, innan idag och hon berättade att det ända roliga som hade hänt henne idag var att hon hade sett en mink / iller på hennes och Larrys bakgård. Jag kan ju berätta att ungefär så roligt har jag också haft det idag! Alla, verkligen alla, är bortresta, jobbar, är med sina kusiner, är med sina flick respektive sina pojkvänner. Skulle passat väldigt bra med en pojke just nu, som skulle kunna ta hand om mig och passat upp mig lite, haha. Så om någon är sugen på att passa upp mig lite går det bra att säga till!?

Idag har min älskade systemkamera varit ett av de största tidsfördriven. Vädret utomhus är väll ingen hit, så jag har stannat inomhus hela dagen. Då var iallafall som tur min kära katt Pingland inomhus, ofta hon lämnar huset när det är kallt och blåsigt, så tog några fotografier på henne.

image4

Igår var jag och tittade på film hos en vän, tog det bara lugnt, pratade och hade allmänt trevligt. Iallafall någonting roligt som hänt den här veckan! I och för sig har jag varit med Maja som är guld värd! Linus och Polly var också med på ett hörn i Lördags. Mycket trevligt måste jag tillägga och tack för en jätte härlig kväll!

image5

Kvällen har jag tillbringat hemma hos Simon och hans familj. Pratade, grängde godis och tittade lite på lets dance. Skönt att komma bort ifrån familjen ibland och bege sig till sitt  "andra hem"!
Senare när jag kom hem så satt jag och mamma och tittade på Bort Spolad. Skönt att titta på lite animerade filmer ibland, dom är inte så komplicerade att förstå och att hänga med i, så man slipper tänka, haha. Bra det lät.

Just nu har jag inte mycket mer att tillägga, hoppas på IKEA imorgon för att inhandla lite nya grejer till mitt rum, det kommer bli så jäkla snyggt!

- Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0