- 21.02.2008

Tja, nu har jag skapat en ny blogg för att skriva ner lite vad jag hittar på.
Presentation behövs väll inte för att  "Alla känner apan men apan känner ingen", är det inte så? haha
Men jag kan ju skriva lite för er som missat lite, Jag går i Helsingborg på Filbornaskolan - Media Fotboll.
Trivs hur bra som helst och klassen Mp1a, finns ju ingen bättre! Måste även tillägga att i Helsingborg träffade jag en sjukt härlig Ängelholmare, Maja Engdahl. Hon livar ju upp vardagen om man säger så, my soulmate!
Jag spelar fotboll i Bjärelaget... men att byta lag är världigt lockande. Jag bor i Förslöv med de älskade färgerna vitt och rött i hjärtat, förslövsborna som förstår vad jag menar, haha

Jaa, men vad som händer just nu är att jag får mitt rum iordninggjort. Tre vita väggar och en svart vägg, nytt mörkt trägolv och lite nya gjejer till rummet, kan det bli bättre? Lite nya grejer är en ny dataskärm inräknad, skönt att få en ny widescreen,  nytt skrivbord m.m.  Kommer lägga upp en bild på resultatet senare, det är beräknat att allting ska vara klart innan Söndag!! Så småningom kommer jag ha en liten invignigsfest, haha ofta, som jag kommer bjuda dit mina nära och kära.

Checka gärna min andra blogg, barte.blogg.se där jag enbart lägger upp mina bilder, är sjukt dålig på att uppdataera mig men ni kan ju alltid titta på dom jag laggt upp sedan innan och lägga en liten kommentar.

Now, I have to ruun! Have a nice day



Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

I like it! ;)

2008-02-23 @ 00:20:45
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0