Weekend.

Fredag - Madison var det som gällde, men de blev inte så mycket Madison för min del inte. Blev nekad när jag skulle gå in och sedan är ju inte jag den som håller käften... ja whatever.
De blev att jag tog bussen mot Ängelholm och festade vidare med några vänner, så jäkla illa.

Lördag - Dagen efter mådde jag förvånadsvärt mycket bra, efter den kvällen så borde jag nog bara legat hemma och varit bakfull. Lite bakfull var man allt men då är det väll lika bra att ta en återställare så man var på gång igen. Kvällen börjades med att kränga pizza på pizzerian i Förslöv och sedan drog vi vidare till "Party Laudan" för att förfesta. Senare tog vi taxi in till ängelholm och måste ju påstå att kvällen slutade mycket lyckligt! haha. Måste bara tillägga att jag åkte taxi fyra gånger sammanlaggt denna lördag. Lyckat!

Söndag - Kände exakt som förra gången, att jag ville verkligen inte gå upp. Ville bara ligga kvar där i sängen och bara va. Men de höll inte så länge eftersom jag skulle iväg och jobba. Relativt lugn dag idag på jobbet så de var skönt iallfall.
Annars har jag inte gjort för mycket idag, hämtat min skinnjacka, sovit, duschat... mycket mer än de har inte hänt.
Bara att vi har ätit lite "Födelsedags middag" eftersom att de är Min dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0